سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشم ، نشستنگاه را چون رشته سر بند است چون خواب در چشم آید بند بسته بگشاید . [ و این از استعاره‏هاى شگفت است . گویى نشستنگاه را به آوند و چشم را به سر بند همانند فرموده و چون سربند بگشاید آنچه در آوند است برون آید ، و این سخن در گفته مشهورتر و ظاهرتر از سخنان پیامبر ( ص ) است و گروهى آن را از امیر مؤمنان علیه السّلام دانسته‏اند و از جمله گفته مبرد است در کتاب مقتضب در باب لفظ به حروف و ما در کتاب خود که مجازات آثار نبوى نام دارد از این استعاره سخن گفته‏ایم . ] [نهج البلاغه]
بسیجی

خب اخه یه چیزی بگو چرا جوابمو نمی دی؟تو از کجا فهمیده بودی که باید پا بر روی هوی نفست بگذاری و از همه خواسته هات بگذری و مال و فرزندو خانواده و ... رو رها کنی وبری از دینت و از ناموست و از مملکتت دفاع کنی؟


مگه تو مثل بقیه نمی خواستی راحت باشی نمی خواستی پیش زن و بچت باشی نمی خواستی زندگی مرفهی داشته باشی؟ مثل خیلی ها که اون موقع ها زمان جنگ از فرصت سوءاستفاده می کردن و تا می تونستن به مال و املاک خودشون اضافه می کردن.مگه تو بلد نبودی از این کارا کنی؟چرا نکردی؟چرا رفتی جاییکه در هر ثانیه از زمان ممکن بود کشته بشی؟


اخه یه چیزی بگو جوابمو بده!!!

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی : دلنوشته
  • فهیمه حسنی ::: پنج شنبه 87/10/19::: ساعت 11:54 عصر

     

    شهادت اباعبدالله حسین وحضرت ابوالفضل و امام سجادرا به تمامی پیروان مکتب حسینی تسلیت میگوییم.

                     وبرای شهدای غزه علو درجات و

                         برای مظلوم غزه پیروزی بر ظالمان واشغالگران فلسطین را آرزو میکنم.

                                       برای راهای این مظلومان خواندن سوره حشر را فراموش نکنید.

                                            "اجرکم عند الله"



  • کلمات کلیدی :
  • فهیمه حسنی ::: پنج شنبه 87/10/19::: ساعت 10:55 عصر

    1 - عن امیرالمؤ منین علیه السلام فى حدیث : ان رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم لما ثقل فى مرضه ، قال : ان السنة اثنى عشر شهرا، منها اربعة حرم .
    قال ثم قال بیده : فذلک رجب مفرد، و ذو القعده و ذوالحجة و المحرم ثلاثة متوالیات
    امیرالمؤ منان على علیه السلام فرمود: آن گاه که بیمارى پیامبر خدا صلى الله علیه و آله و سلم سنگین شده بود، آن حضرت فرمود: هر سالى از دوازده ماه تشکیل مى یابد که چهار ماه از آنها، حرام مى باشد.
    آن گاه پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم با اشاره به دستان مبارکش فرمود: این چهار ماه حرام عبارتند از: رجب که منفرد واقع شد و ذى قعده ، ذى حجه و محرم که پشت سر هم قرار گرفته اند.
    2 - عن النبى صلى الله علیه و آله و سلم انه قال : تصلى اول لیلة من المحرم رکعتین ، تقراء فى الاولى فاتحة الکتاب و سورة الاءنعام و فى الرکعة الثانیة فاتحة الکتاب و سورة یس .
    پیامبر گرامى اسلام فرمود: در شب اول ماه محرم ، دو رکعت نماز به جاى آوردید و در رکعت اول ، سوره فاتحه و سوره انعام ، و در رکعت دوم سوره فاتحه و یاسین را قرائت کنید.
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • فهیمه حسنی ::: شنبه 87/10/14::: ساعت 9:33 عصر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 10
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :76840

    >> درباره خودم <<
    بسیجی
    فهیمه حسنی
    بسیجی فرهنگی وپایبند به ارزشهای انقلاب اسلامی ایران

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    بسیجی

    >>موسیقی وبلاگ<<